EmmusLapja

  "Az embernek olyannak kellene lennie, mint egy reges bambusznd, hogy a lt t tudjon hatolni rajta. Olyannak kellene lennie, mint egy puha, szivacsos rongy, hogy lnynek nyitott ajtin s ablakain t a ltezs akadlytalanul t tudjon hatolni – gy, hogy senkit ne talljon odabenn.  A szelek fjnak: lnyed egyik ablakn be, a msikon ki. Odabenn pedig senki sincs. Ez az ressg a lehet legtkletesebb boldogsg." G.I Gurdjieff

Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Rlam
 
Munkim
 
Kapcsolat
 
Paulo Coelho

 

Paulo Coelho

Site: 

Blog:

Video:

 
Nytlap
 
Kedvenc vrosaim
 
Kedvenc filmek
 
Kedvenc mesk
 
Klasszikus kltk
 
rk, akiket kedvelek
 
Bartok
 
Videk
 
Eladk
 
rdekldsi krm
 
Szavakban
 
Ti rttok
 
nnepek
 
rj vagy szlj hozz
 
Most ppen ezt olvasom
Ouspensky:
Egy ismeretlen tants tredkei
 
 
 

„Az igazi harcot nem egy msik emberrel

vagy esemnnyel, hanem sajt  elmemkdseddel,

a sok „n”-nel kell megvvnod.”

 

 
A vilg dolgai
 
Gyngyszemek, ritkasgok

Ez valban egy igazi gyngyszem! Demjn Ferenc egyik ritkn hallhat dala!

Hallgasd meg:  Ki szvt osztja szt.

Ltogass el a Demjn Ferenc honlapra s keresd a dalok kztt!

 
Hallgasd

 
     
 
Friss hrek a nagyvilgbl

 
Kezdjk nlam

 

 
Legyek a kedvenceid kztt

    Tgy a kedvenc lapjaid kz! Katt ide!

 
Most jelen vannak
ltotag olvassa a lapot.
 
A nap vicce

 

 

 
Kedvenc linkjeim
 
Barti linkek
 
Hrdes itt
 
Versek, novellk linkekben

Tudstr

Hangos versek

Megzenstett versek

 
Klikk; s mr keresheted is
 
Knyvkeres
Keress a MEK-ben:
 
GPR.hu
Google PageRank
 
Eddigi ltogatim
Induls: 2004-02-28
 
Harc a Spam ellen

Harcolj a spam ellen! Katt ide!

mywot573781aa4eb146d9cf9b.html

 
Frissts
 
Idjrs

Magyarorszg idjrsa
A rszletekrt klikk a kpre.

 
Startlap

Add a Startlaphoz

 

 
Statisztika
 
Statisztika 2008

websas.hu

last visitor
last 10 visitors
last 50 visitors
last 100 visitors
Geo-locate your visitors with www.web-stat.com [ server 5 ]
Location of last 100 visitors to www.gportal.hu/portal/emmuslapja/
 
Szmll 2008
website counter

 
Trkpes statisztika
ip-location
 
Ki vagyok n


vagyok!

 

Itt pedig azt olvashatod, amit magamrl gondolok.

 

 

 

Ø      Ki vagyok n?

Ø      Mibl vagyok?

Ø      Miv leszek?

Ø      Hogyan kell vdenem magam?

Ø      Mit kell megtanulnom nmagamrl?

Ø      Mi az ami fontos nekem?

Ø      Ha megtudom, mit kell vele tennem?

Ø      Ha ismerem a vgs clt, tudom, hogy hogyan rjem el, ismerem a mdszereket, mi a kvetkez lps, hogyan rem el s mit kell tennem rte?

Vlasz:

 

Ø      Ki vagyok n?

Emberi lnynek vallom magam, itt s most. Fizikai testtel s szellemi ervel felruhzva. Fizikai valm sejtjeim millirdjaibl sszell, klnbz halmazllapot anyagbl ll. Egyik fgg a msiktl, egymshoz szorosan kapcsoldnak, funkcionlnak, fizikai megjelensem ltrehozi, mkdteti, ennek a ltformnak megjelenti. Egyik a msik nlkl ms ltformt alkotna, teht trvnyei vannak. Ezeknek a trvnyeknek vdelmvel, megvsval, tpllsval tudom tartani emberi formm. Mindaddig fenn tarthatom, mg egyenslyban tudom tartani s megtudom vdeni a rem hat, llandan krlvev kls hatsokkal szemben.

Fizikai valm nem ltezhet szellemi erm nlkl. Szellemi erm pedig nincs fizikai tapasztals nlkl. Szellemi erm egy tg s bonyolult fogalom. Szellemem egy rk mozgsban rejl er, mely rsze a hatalmas mindensgnek, ami krl vesz s llandan vltozik.

A mindensg egy a semmivel. A mozgs a fontos, mely hat s ellen hat. Ltezik, van. Formkat hoz ltre s semmist meg. er, mely hatalmas s vgtelen. Osztdik s egyesl. lland s vltoz. Mindig j s ismeretlen. j formkkal s j hatsokkal hat s ellen hat. Vagyis egy velem csak vgtelen. ppen ezrt, ha mr fizikai testem nem tudom egyenslyban tartani, eggy vlok a vgtelen mindensggel, a tg semmivel s az rk mozgssal. talakulok egy ms ltformv, ami merben j, mint az eddig ismert. j formt keresek, j feladatokkal, j clokkal, hogy jra fizikai megjelenssel mozgsba hozhassam nmagam. Ltezni akarok jra s jra. Hol, mikor milyen formban? Ezt szellemi erm, vagyis a megszerzett tapasztalat s szint fogja meghatrozni szmomra s az az egyszer felismers, hogy ezt hogyan tudom a legmegfelelbben a trvnyek szerint hasznlni. Ez a fontos, ezt kell minl magasabb szinten, minl tbb tapasztals tjn tovbb tgtanom. Ez a feladatom! Ez a fontos nekem! S ha mr tudom, akkor azt is tudom, hogy mit kell tennem. Osztdni, tanulni, tapasztalni, egyeslni, hogy tguljon a minden s a semmi. Hogy rk mozgs legyen a ltezs!

  

 

         

Ø      Hol vagyok n?

Ø      Hov szlettem?

Ø      Mirt pont ide?

Ø      Milyen krnyezetben lek?

Ø      Min kell vltoztatnom?

Ø      Mit kell tudnom?

Ø      Hogyan tartsak kapcsolatot a tbbi krnyezettel?

Ø      Mi a fontos a kapcsolattartsban?

Ø      Hogyan rizzem meg az egyenslyt?

Ø      Mi a feladatom ezen a szinten?

 

Vlasz:

Ø      Hol vagyok n?

 

Mirt pont embernek szlettem? Hiszen lehetnk leveg, vz, gz, k, gymnt, vas, vagy valamilyen nvny. De lehetnk akrmilyen llat is, hisz minden ugyangy jelen van a mindensgben s mindennek megvan a ltformja, feladata, funkcija. Jelen van, hat s ellen hat. Ltezik, de csak valamilyen szintig. Meghatrozott a hats s ellen hats trvnyszersge. Csak ettl eddig s csak gy s ilyen formban, ilyen mdon. Ha a trvnyszersgnek hatrait tlpi, ms formt hoz ltre. Minden formnak meg van a maga trvnyszersge, mozgsi hatra. A k, a gymnt, a vas, az anyag sr ltformjnak megnyilvnulsa, szilrd megjelens, bels mozgssal rendelkez anyag, amely kisugrzsa s tkzsi hatrai folytn hat. A leveg, a gz, a vz, a h mr egymssal klcsnhatsra kpes, vagyis ms trvnyszersgek szerint tud hatni egymsra.. gy kpesek j formt, j ltezsi skot ltrehozni. A nvnyek kapcsok e kt sk kztt, hiszen ktdnek a szilrd talajhoz s a benne rejl anyagot nmaguk fenntartsra hasznostjk, ugyanakkor a levegn keresztl is ugyanezt teszik, vagyis hidat alkotnak e kt ltezsi forma kztt. ppen ezrt nagyon fontos tudnivalkat hordoznak. Tbbet tudnak azoknl, akiket sszektnek.

S jnnek az llatok, melyeknek a lt megnyilvnulsi formik sszestik az sszes eddigi tapasztalatot s hasznostjk, mozgsba hozzk azt. A tudati ltforma az ember s az emberszer alakzat, forma, anyagi megjelens feladata. Tudnia kell az eddig magval hozott tapasztalatokat alkalmazni. Ezen a szinten uralnia kell krnyezett, tudnia kell hogyan, honnan jtt s hov tart. Nvelnie kell kpessgeit. Hidat kell alkotnia a klnbz ltformk kztt, tudnia kell a hidakat sszektni. Egyenslyt kell teremtenie. Ennek a trvnynek, trvnyszersgnek kell megfelelnie. Amennyiben e ltezsi formnak s tudsnak egyenslyt felbortja, vagyis valahol visszal a trvnyszersggel, hibt alkot, mely elkezd mkdni s visszahatsban puszttst okozva egy alacsonyabb ltformba tasztva elssorban a hiba elkvetjt. Vigyznia kell tudsnak megrzsre, s ugyanakkor tgtania kell azt. Csak gy tudja az lland mozgst, ltezst biztostani s egyenslyban tartani azt. Meg kell felelnie e szinten minden re hrul kvetelmnynek, hogy felismerje az eredetet, annak ltformjt, azt hogy milyen utat tett meg idig, s hogyan tud jra s jra az eredettl elszakadni s visszacsatoldni  

 

 

 

 

Ø      Mi az eredet?

Ø      Honnan jutottam el idig?

Ø      Milyen feladatokat oldottam meg eddig?

Ø      Milyen feladatok vrnak mg rm?

 

Vlasz:

 

Ø      Honnan jttem?

Mi is az eredet? Szmomra a mindent s a semmit jelenti. A minden az, amit a klnbz ltformk ltrehoztak s a semmi az, amiben a mindensg jelen van. Hiszen ha a semmibl felismernk valamit, ltrehozzuk a mindensg egy kicsiny darabjt. Tlnk fgg, hogy mikor, milyen krlmnyek kzt, mit hozunk ltre. nmagunkat neveljk s nmagunk szmra fejlesztjk tapasztalati szintnket. A tapasztalst valamilyen fizikailag is megfoghat, anyagi megjelensben tudjuk egyrtelmv tenni, vagyis a hats s ellen hats eredmnye csak gy jhet ltre. A hats s ellen hats eredmnye vgtelen. Hogy mirt? Azrt mert brmilyen hats, brmilyen ellen hatst vlthat ki, aminek hatsra megint valamilyen hats jn ltre. s ez gy meg y tovbb a vgtelensgig. Ugye azt mondjuk, az eredet az minden a semmibl, teht valahol, valamilyen szinten ltrehozok egy hatst, ami a mindensgnek egy kicsiny rsze, akkor abban a hatsban a mindennek egy kicsiny rszt alkalmazom. Ha ezt felismerem, akkor az eddigi felismerseim s annak hats ellen hats megtapasztalsa utn, birtoklom a mindensg ltalam felismert rszt. A clom az, hogy mindig, minl tbbet tudjak felismerni s megtapasztalni, s azt gy alkalmazni, ahogyan azt kell a klnbz szinteken. Ha felismerem, hogy hol vagyok, ki vagyok n, akkor tudnom kell, hogy milyen utat tettem meg eddig. Ember vagyok fizikai testtel s szellemi ervel. Vagyis eljutottam az anyagi megjelentsnek ahhoz a formjhoz, ahol a sejtek millirdjait vagyok kpes mkdtetni, mgpedig gy, hogy kzben vdemm polom s tpllom azokat. A szellemi erm ezen a szinten mr magval hozta az sszes eddigi tapasztalatot, vagyis a fizikai megjelensnek klnbz szint tapasztalatt. Ha gy tetszik az egysejttl a millirdsejtig! Tudva azt, hogy milyen krnyezetben, milyen trvnyszersgeket kell alkalmaznom.  Ha ez gy van, akkor az emberi szint is tovbb fejleszthet, tovbb lphet. Az emberi szinten tl ltez ismeretekhez szksgem van a nyitottsgra, alkalmazkodsra, figyelemre, fegyelemre, tanulsra. Az hogy egy sejtet osztani tudtam millirddal, nem jelenti azt, hogy a millird nem oszthat tovbb. Vagyis az ltalam birtokolt millird sejt egyenknt s kln-kln is, valamilyen ltformt kpes megjelenteni, s ezt valamilyen szinten. Ezeket a ltformkat, s hats ellen hats mechanizmusokat, vagyis a mozgst vagyok kpes uralni s egyenslyban tartani, azzal hogy minderrl tudok is,. birtoklom az ntudatsgom. Ha a millird sejtet sajt tjra bocstom, a mozgs s egymsra hats egyenslyt felbortom, akkor minden egyes sejt tovbb lpve fejldik az ltalam meglt tapasztalatok magjval, ha gy tetszik kicsiny rszvel, amiben ott rejlik az egysg s az egsz tudata. Ha tovbb gondolom mindezt, akkor ez lehet a mechanikja a tgulsnak, vagyis sejtjeim visszatrnek a semmihez, hogy a mindent birtokolva jra teremtsk azt.

 

       

 

Ø      Hov tartok?

Ø      Hov kell eljutnom?

Ø      Minek a kapcsn tudok eljutni a clomig?

Ø      Mit s hogyan rek el?

 

Vlasz:

Ø      Hov tartok?

Az emberi ltformm mkdtetsnek mechanizmusa ismert, hiszen lek, ltezem,

percrl percre hatok s ellen hatok! Gondolkodom, teht szellemi ermben is vagyok! rdekel a mlt, az hogy mit rtem el, de jobban izgat a jv. Mi lesz, mi az ami mg rm vr? Mi trtnik, ha meghalok? Vagyis mi a hall mechanizmusa? Mi sznik meg? mi jn ltre? Hov tartok?

             Ha sejtjeim millirdjait mr nem tudom egyenslyban tartani, mert egy rossz dntssel, vagy egy rossz kls hatsnak eredmnyeknt nem tudom azt tovbb vdeni, megsznk fizikai megnyilvnulsomban. Feloszlok, vagyis osztdom! Ltem fizikai burkt tadom ms ltformk tpllknak, hogy az ltezsk, annak formja tovbb lhessen. Szellemi erm pedig eggy vlik a semmivel s elindul a minden fel az ltalam meglt tapasztalatok ismeretvel, hogy eggy tegye azt a mindennek tudsval. Az t itt is hossz s veszlyekkel teli. Csak a magammal vitt tapasztalat menthet meg s vdhet utam sorn. Ha nem vagyok tisztban fizikai hallommal, annak osztdsval vagy sajnlom azt tadni, akkor annak tudata lekt s nem enged szabadon. Olyan ltezsi szint ez, ami nem teszi lehetv sem a fizikai letet, sem pedig a clt, hogy jra, tbb tudsnak a birtokban, j fizikai megjelenssel  jj szlethessnk, j tapasztalsokat szerezhessnk. Teht rajtunk mlik a felismers vagyis a fizikai formban tett tapasztals s annak helyes ismerete segthet bennnket abban, hogy utunk sima s veszlytelen legyen. Ebbl kvetkezik, hogy mindenszinten a visszafel ton is, jl kell tudnunk alkalmazni az tszllsok pontjait. Kell a tuds, az ismeret, a hats ellen hats alkalmazsa. Bznunk kell nmagunkban, a megtett tban s a magunkkal vitt tapasztalatok helyessgben. Vilgossgot kell gyjtanunk nmagunk szmra a tuds megszerzsvel, hogy felismerjk azokat akik velnk tartanak. Legyen btorsgunk nmagunkat prbra tenni, hogy msok is prblkozhassanak. Fogadjuk el a semmit, hogy a mindent birtokolhassuk. Legynk nyitottak mindenre, hogy elttnk is nyitott vljon minden, segtsnk ms ltformknak, hogy k is segthessenek. Ha fizikai valmban az nmagam vdelmn kvl, vdem a msikat s ezzel segtem a krnyezetem egyenslyt fenntartani, akkor megszerzem azt a tudst s tapasztalatot, amely fizikai testem hinya nlkl is segt nekem egy ms ltformt egy ms dimenzit, mint ltezst megszereznem. A segtsg abban nyilvnul meg, hogy az ltalam megszerzett tapasztalatot ttudjam adni a mssgnak, hogy is alkalmazni tudja ezt. S ha ezrt cserbe semmit sem vrok el, akkor a mindennek tudst kapom cserbe. Hogy mirt, mert a minden a semmiben ltezik, abban osztdik s egyesl, mindig s mindenhol. Az n szintemtl fgg, hogy az adott formban, helyzetben, az adott trben, mit ismerek fel. rsze vagyok az osztdsnak s az egyeslsnek, minden pillanatban, minden helyen s minden idben. Hiszen a minden s a semmi vgtelen, adott s megfoghatatlan egysg. Mozgs s vlts az egyikbl a msikba. Teht mindenkor ltezem, hol a mindenben, hol a semmiben.                                                                               

 

 

                       

Ø      Mi a feladatom?

Ø      Mit teljestettem eddig?

Ø      Mi a megoldatlan feladat mg?

Ø      Milyen mdon tudom azt elrni?

Vlasz:

 

Ø      Mi a feladatom?

 

Tudom, hogy az eddig megtett ton, mr kpes vagyok a ltezsemet igazolni, hogy az let legkisebb rszecskjt az egysejtt osztani tudom a millirddal. Tudom, hogy az eddig megtett t, hossz tapasztalsok eredmnye. Annak a megtett tnak szmomra a ltezsem a bizonyossg, mert itt vagyok. Vagyis az ltalam tett felismers, melyet a semmibl kivlasztva jl tudok hasznostani. Ugye tudom, hogy a semmiben ott rejtzik minden, s ha jl vlasztok a felismerssel akkor tovbb juthatok a minden megtapasztalsval, mivel azt is tudom, hogy a minden a semmiben rejl rk mozgs vgtelen vltozsa. gy azt is tudom, hogy minden pillanatban jl kell tudnom felismerni s a felismerst jl kell tudnom alkalmazni. Ha felismerem, hogy milyen krnyezetben, milyen dntst kell hoznom s azt kivel szemben, akkor a tapasztals pozitv eljel lesz, feltve ha n magam is pozitv nyitottsggal tkrzm nmagam kifejezst:S ha a krlttem val pillanatnyi krlmny negatv, s ezt kpes vagyok felismerni, akkor tudnom kell azt pozitvv vltoztatnom. Vagyis a hatsnak olyan ers kisugrzsnak kell lenni, hogy a negatv hatst tfordtsa pozitv rtkv, .vagy meg kell tallnom egy egyenslyt a ktplus hats kioldsra.  Ltezsnk minden pillanatban s formjban ezt tesszk, ezzel biztostva az rk mozgst, amit minden pillanatban tgtunk is egyben. A legfontosabb, hogy szmomra ppen akkor, az adott krlmnyek kztt szksgszer-e. Ha nem tudom hasznostani nincs szksgem r. Ha viszont szksgszer a fejldsem nvelsre, akkor t kell tudnom azt venni, mgpedig gy, hogy ezzel ne csak nmagam, hanem a msik letforma fejldst is biztostsam. Ennek birtoklsa, tudata s alkalmazsa egy a mindensgnek a tudatval mely a klnbz ltformk ltjogosultsga, tapasztalatnak sszessge s alkalmazsa. Innen indulunk s ide rkeznk ez az llandsg az rk vltozsban.

 

     

 

Ø      Hogyan rhetem el a clom?

Ø      Mi a legkzelebbi cl?

Ø      Hogyan oldhatom meg?

Ø      Hny cl s hny megolds van mg htra?

Ø      Mi a vgs cl?

 

Vlasz:

 

Ø      Hogyan rhetem el a clom?

Elszr is fel kell ismernem, hogy az eddig meglt ltformk kzl hol tartok. Az

emberi, az emberszer ltformt birtoklom. Fizikailag s gondolatilag egyarnt. Fizikai testem ismeretei knnyebbek, hiszen hozott trvnyek szerint alkalmazom. Gondolatilag, vagyis szellemi erm megjelensnek meghatrozsa mr sokkal nehezebb s bonyolultabb krds. Hol tartok? Azt hiszem, hogy nagyon az elejn ennek a tapasztalsi szintnek, hiszen pp, hogy csak felismertem, hogy gondolkodni tudok! Alkalmazom is a beszd tjn a hangszalagjaim rezegtetsvel. De zrt krlmnyek kztt. Mg nem tartok ott, hogy alkalmazni tudjam azt a ltformt, azt a gondolati szintet, mely szerint ltezik egy olyan kommunikcis csatorna is , ahol gondolataim szabadsga korltok nlkl, fizikai megnyilvnuls nlkl is eljut a cmzetthez, vagyis azokhoz, akik szavak nlkl, gondolati ton is teljessggel megrtik a msik gondolatt. rzelmeket, gondolatokat, pusztn elengedve eljuttatjk a befogad flhez azltal, hogy amire gondolnak, amit tiszta szvbl s szintn akarnak, azt megvalsthatjk azzal, hogy rgondolva elengedik, s azt tveszi a msik.  Mg van mit tanulnom ebben a ltformban, ebben a gondolkodsi formban, ebben a kommunikcis megrtsben. De j ton haladok, hiszen mr elbe tudok menni azoknak az esemnyeknek, amik segtsgemre vannak azltal, hogy problmim, nem megrtet dolgaim megolddnak azltal, hogy van egy nyitott kis terlet, ahol olyan egynektl s olyan megnyilvnulsoktl kapok segtsget, akiket szemlyisgkben, fiziklis mivoltukban nem ismerek, de akik gondolatilag jelen vannak s  ezltal, megrtsemet biztostjk.  Hatodik rzk, mondjk sokan. Lehet, de az ember bels , befel fordulsnak ismeretben, bels tjnak kvetsben annak pontostsban rbred, hatrtalansgra. Ennek megtapasztalsa biztostja azt, hogy felismerjem, elfogadni tudjam fejldsem fiziklis s tudati szintjt.

 

                       

 

Ø      Ha elrtem a clom, mit kell tovbb lpnem?

Vlasz:

 

            Tudom, hogy emberi alakban, formban fizikailag jelen vagyok a semmiben, ami a mindensget foglalja magba. Tudom, hogy fizikai valm mkdskptelen szellemi erm nlkl. Szellemi erm, az eddig elrt tapasztalatokbl alakult ki, amit most is feladatom tovbb nvelni, fejleszteni, tgtani a fizikai tapasztalsok tjn. Illetve tudom, hogy feladatom tovbb a megszerzett tapasztalatok tovbbtsa a mindensg fel. Mindaddig, mg utam sorn olyan hibt, vagy dntst nem hozok, mely nmagam eddig megszerzett tapasztalati energiit nem veszlyezteti felismerve a leghatkonyabb lpseket a kitztt cl fel, biztostom nmagam szmra az t ilyen formban trtn ltezst s annak trvnyszersgt. Tudom, hogy vgs clom a mindenben val tapasztals s annak szmomra legmegfelelbb kivlasztsa. Mindig j s mindig jabb ltezsi formt s annak megtapasztalst kvnom ltezsi clknt elrni. nmagam kifejezse csak ezen mdoknak felismersvel s megtapasztalsval lehetsges. Tudnom kell hatni s ellen hatni, illetve annak kvetkezmnyeit felismerve alkalmazni nn fejldsemet. Ismernem kell az rk krforgst a semmiben a minden elrsnek rdekben. Tudnom kell elfogadni ms ltformk hats s ellen hats mechanizmust s annak felismerst. Alkalmaznom kell nmagam szmra a megtapasztals lmnyt, annak minl pontosabb tudst, ismerett, hogy mindenkor, minden formban rsze lehessek a mindensgnek. Segtenem kell ms ltformknak nmaguk kifejezst, de nem rtkelhetem tl nmagam tapasztalatt. Tudnom, ismernem kell a ltezs mechanizmust az rk mozgsban. Tudnom kell alkalmazni a kollektv tudatot nmagamban s nmagam helyzetnek felismersben. Vdenem kell a felismerst s annak helyes alkalmazst. A ltezs mechanizmusa osztds, tapasztals, felismers, ennek alkalmazsa a tudat szintjn s jra osztds, hogy minden osztds jabb tapasztalst, felismerst s annak alkalmazst hozza a mindensg szmra rkkn rkk.

 

 

 

 

Butterflies at crazyprofile.com

 
dvzl


" Amg csak a roppant tr fennll,

a Fld llnyt hord a htn,

addig legyek n is itt,

enyhteni a vilg bajn."


 

 
Naptr


 
Nvnapok

Boldog Nvnapot!


Kldj egy kpeslapot!

 
BlogPlusz
Friss bejegyzsek
2009.11.22. 18:20
2009.03.31. 22:25
2009.02.02. 23:29
2008.12.18. 22:51
Friss hozzszlsok
 
Pontosan

 
A nap kpe

 

 

"Egyszer egy indiai hercegn az desapjtl

kapott gyrvel felkeresett egy hindu blcset.

Azt krte tle, hogy vssen a gyrbe olyan

blcsessget, mely a szomor napokban vgasztalja,

a nehz helyzetekben brortja,

a boldog idszakokban pedig vatossgra inti.

A blcs pr nap mlva visszaadta a gyrt.

Egyetlen szt vsett bele:

ELMLIK "

 

 
Idzetek
 
Mai idzet

 

„ ha nmagadhoz h maradsz:
- h nhozzm is ;
maradj mindg az, aki vagy,
s a szvem mr hisz.”

/Vci Mihly/

 
Az oldal aranykpse
 
LOL

Csak light-osan

Erre mondjk: "A vrben van"

 
Keress pnzt

Keresd Magad Degeszre - Ebbl Te sem maradhatsz ki!

 
Google
 
Google AdSense

Google
 
 

tutoliar.hu

mert a tuds mindenki

Nagyon szuper segt oldal!!!

Fordtsd le; rthetbb lesz!
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Httrzene
 
rdekes s hasznos oldalak

 

 

Magyar Honlap Linkek    

 

 

 

 
Ide hivatkoznak
 
Gmail Postafik
Felhasznlnv:
Jelsz:
  SgSg

j postafik regisztrcija
 
googleellenrz

//emmuslapja.gportal.hu

google-site-verification: google6820f5ccd9168097.html

 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!